Honda Forza a montáž Multivaru na sériový 125ccm skútr. Nárust je z 11 na téměr 14 koní. Zajímavé je minimální navýšení otáček, cca jen o 500 ot/min v celém spektru zrychlení. Oproti doporučenému nastavení, kdy Malossi udává válečky 10gr a bílou pružinu jsme museli dolaďovat a skončili jsme na 8,5gr a žluté pružině (která je psaná pro 150ccm). S bílou pružinou byl propad otáček okolo 60km/h. Na jiných Forzách to s doporučeným nastavením fungovalo perfektně. Odborná montáž na brzdě je lepší i u produktů, které vypadají jako plug&play.
Honda Forza 125 - Multivar
13. 5 2020
Mohlo by vás zajímat
Zajímavosti
Rozvoďák držel tvar
19. April 2024
Na servis nám přijelo BMW C650 že trochu rachtá. Rozvoďák po 40tis km by takhle uplně vypadat neměl, ale útěchou budiž ž
Zajímavosti
Vahadla jak z náklaďáku
17. January 2024
Na servise jsme dělali seřízení ventilových vůli na Honda X-ADV. To je předepsané po 24tis km. Znamená to odstrojení kap
Zvýšení výkonu
Tuning Vespa Sprint
20. December 2023
Skútry dostávající dobrou péči poznáte na první pohled - na dílně máme krásnou Vespu Sprint 125 s motorem iGET 3V, která