Zajímavou optimalizaci jsme řešili v minulém týdnu. Zákazník, kterému jsme cca před rokem montovali Multivar si nechal v jiném servisu namontovat Malossi kit 210ccm. Výsledkem byl výkon stejný, jako se 125ccm válcem.
Nebylo to na chvíli, ale díky doladění jednotky, variátoru a úpravou nastavení polohy škrtící klapky se brněnskému ladiči Petru Světlíkovi podařilo optimalizovat výkon z 12 na výsledných 15 koní. A to je oproti výkonu sériového skútru 10 koní super výsledek (navýšení o 50%!). Ten úsměv, kdy pán přijel ze zkušební jízdy byl výbornou odměnou.
Na prvním grafu můžete videt stav před a po optimalizaci a na druhém srovnání série vs. série s multivarem a výfukem vs. 210ccm Malossi s Multivarem a výfukem. Graf jsme také přidali do databáze na našich stránkách. Je krásnou ukázkou možností úprav oblíbeného 125ccm Piaggio motoru.