Problémy se startováním po delším stání nemusí automaticky znamenat jen zanesený karburátor biosložkou z benzínu, ale můžou pramenit už přímo z nádrže, především u skútrů s nádrží plechovou. První místo kde člověk hledá problém je pochopitelně karburátor. Stejně jsme postupovali i my a po rozebrání karburátoru jsme v něm našli zajímavý zlatavý ''sajrajt''. Dál jsme se tedy pídili po příčině a o následující pohled se s Vámi chceme podělit :). I takto může uvnitř vypadat plechová nádrž u skútru který delší dobu stál. Na fotce můžete vidět směs rzi, zbytků odloupané barvy z nádrže, biosložky z benzínu a vody. Závan smradu ze starého benzínu jsme z dílny větrali dva dny :).
Koroze nádrže
22. 9 2021
Mohlo by vás zajímat
Zajímavosti
Rozvoďák držel tvar
19. April 2024
Na servis nám přijelo BMW C650 že trochu rachtá. Rozvoďák po 40tis km by takhle uplně vypadat neměl, ale útěchou budiž ž
Zajímavosti
Vahadla jak z náklaďáku
17. January 2024
Na servise jsme dělali seřízení ventilových vůli na Honda X-ADV. To je předepsané po 24tis km. Znamená to odstrojení kap
Zvýšení výkonu
Tuning Vespa Sprint
20. December 2023
Skútry dostávající dobrou péči poznáte na první pohled - na dílně máme krásnou Vespu Sprint 125 s motorem iGET 3V, která