Why 50 s restrikcí vs. výfuk a vario
Následující tabulka a od ní se odvíjející graf ukazují reálnou úpravu skútru v jednom z našich servisů. Pro lepší čitelnost jednotlivých informací navštivte článek Návod jak číst graf z motorové brzdy - ukázky jednotlivých stavů a vysvětlení co která čára znamená.
Tabulka
Maximální výkon | Při 50 km/h | |
Před | 3.8 k | 1.5 k |
Po | 5 k | 4.7 k |
+ 32 % | + 213 % |
Graf
Montáž sportovního variátoru a street výfuku proběhla zároveň s odblokováním skútru Yamaha Why 50.
Seznam namontovaných dílů
Doporučujeme
Variátor Multivar Minarelli
Variátor Malossi s kontrastní pružinou. Díky upraveným křivkám stoupání válečků zlepšuje průběh akcelerace a zvýší maximální rychlost, velmi razantně se také změní odezva na plyn. Tato úprava navíc nemá vliv na životnost ostatních komponentů, výsledek je tedy pouze kladný a to zaručené zvýšení výkonu. Variátor je dodáván s válečky pro sériový výfuk, pokud již máte laděný, je nutné doobjednat další sadu v požadované hmotnosti. <b>Variátor pro 13mm tisícihran.</b> Válečky dodávané k variátoru: 16x13 - 7gr (6ks).
Výrobce:
Malossi
Zvolit Variantu
2201 Kč
Doporučujeme
Výfuk LeoVince Touring Minarelli horiz.
Touring je cestovní výfuk konstruovaný pro 2-taktní motory. Zajistí zvýšení kroutícího momentu motoru. Je homologovaný pro provoz v rámci EU. Výfuk je dodáván včetně válečků 15x12 - 4,7gr a spojkových pružinek. Výfuk také pasuje na čínské 50ccm 2T skútry jako jsou CPI / Keeway, jen je nutné použít dvě těsnění mezi svodem a válcem. Je to z dovůdu ze výfuk je určený pro motor Minarelli který má přírubu svodu pod malinko jiným úhlem.
Výrobce:
LeoVince Sito
Zvolit Variantu
4019 Kč
Cena za díly celkem: 6220 Kč