Vespa 50 4T: série vs multivar + injtronic
Následující tabulka a od ní se odvíjející graf ukazují reálnou úpravu skútru v jednom z našich servisů. Pro lepší čitelnost jednotlivých informací navštivte článek Návod jak číst graf z motorové brzdy - ukázky jednotlivých stavů a vysvětlení co která čára znamená.
Tabulka
Maximální výkon | Při 40 km/h | |
Před | 2.3 k | 0.7 k |
Po | 3.2 k | 2.8 k |
+ 39 % | + 300 % |
Graf
Seríe vs stav po namontování jednotky InjTronic a sportovního variátoru Multivar
Seznam namontovaných dílů
Doporučujeme
Variátor Multivar Piaggio 4T
Variátor Malossi s kontrastní pružinou. Díky upraveným křivkám stoupání válečků zlepšuje průběh akcelerace a zvýší maximální rychlost, velmi razantně se také změní odezva na plyn. Tato úprava navíc nemá vliv na životnost ostatních komponentů, výsledek je tedy pouze kladný a to zaručené zvýšení výkonu. Variátor je dodáván s válečky pro sériový výfuk, pokud již máte laděný, je nutné doobjednat další sadu v požadované hmotnosti. Válečky dodávané k variátoru: 19x15,5 - 6,1gr (6ks).
Výrobce:
Malossi
Zvolit Variantu
2218 Kč
Platba předem
CDI Malossi InjTronic od 2018 pro 50ccm
Sportovní řídící jednotka Malossi InjTronic je výsledkem přirozeného vývoje původního systému Piaggio a zvyšuje výkon vozidla. Jednotka obsahuje nejnovější generaci 32bitového mikroprocesoru pro řízení směsi a je navržená pro montáž plug & play, je tedy kompatibilní s původními senzory, konektory. Po montáži je nutné provést kalibraci škrtící klapky s jednotkou. Výsledkem je posunutí omezovaže otáček motoru na 10tis. Jednoduče řečeno, skútr odblokuje z mizerné max. rychlosti 45km/h. Pro motory Piaggio 50ccm 4T IGET (typy motorů CA11M, CA01M, CA03M). Pasuje na Piaggio Zip 50ccm 4T r.v. 2018-2020, Liberty 50ccm 4T r.v. 2018-2020, Vespa Primavera 50ccm 4T r.v. 2018-2020 a Vespa S 50ccm 4T r.v. 2018-2020. POZOR! Tato jednotka je určena pro použití v kombinaci s originálním válcem.
Výrobce:
Malossi
Zvolit Variantu
6038 Kč
Cena za díly celkem: 8256 Kč