Logo Scootland.cz

Reklamace

Jakoukoliv reklamaci můžete podat na naší prodejně v Brně nebo využít online reklamaci dle návodu níže.

Online reklamace

Reklamaci zboží můžete provést také online, dodržte prosím následující postup:

  1. 1

    Zboží vložte do obalu vhodného k přepravě a zabezpečte proti dalšímu poškození.

    Například zmačkaným papírem nebo molitanovou výplní.

  2. 2

    Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, ze kterého odstřihnete adresní štítek, který nalepíte na balík.

  3. 3

    Balíček odešlete přepravní službou nebo poštou na adresu, která je uvedená na štítku.

    ! Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude přijato. Uschovejte si podací lístek z důvodu reklamace přepravy u přepravce.

Reklamační formulář

Vyplněním reklamačního formuláře, který přiložíte k objednávce, získáte také adresní štítek, který nalepíte na balík.

!
!

Po stisku tlačítka prosím vyčkejte. Odeslání e-mailu a vytvoření pdf může chvíli trvat.

  • Lhůta 14 dnů pro vyřízení reklamace začíná běžet okamžikem příjetí reklamace, o kterém Vás budeme informovat emailem.
  • Po stisku tlačítka prosím vyčkejte. Odeslání e-mailu a vytvoření pdf může chvíli trvat.
  • Po kliknutí na tlačítko pod formulářem ’potvrdit reklamaci’ Vám vygenerujeme PDF dokument. Vytiskněte jej a doplňte Vaši adresu. Spodní část odstřihněte a nalepte na balík. Zbylou část vložte do balíku k reklamovanému zboží.