Reklamace
Jakoukoliv reklamaci můžete podat na naší prodejně v Brně nebo využít online reklamaci dle návodu níže.
Online reklamace
Reklamaci zboží můžete provést také online, dodržte prosím následující postup:
- 1
Zboží vložte do obalu vhodného k přepravě a zabezpečte proti dalšímu poškození.
Například zmačkaným papírem nebo molitanovou výplní.
- 2
Do balíčku přiložte vyplněný reklamační formulář, ze kterého odstřihnete adresní štítek, který nalepíte na balík.
- 3
Balíček odešlete přepravní službou nebo poštou na adresu, která je uvedená na štítku.
! Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude přijato. Uschovejte si podací lístek z důvodu reklamace přepravy u přepravce.
Reklamační formulář
Vyplněním reklamačního formuláře, který přiložíte k objednávce, získáte také adresní štítek, který nalepíte na balík.
- Lhůta 14 dnů pro vyřízení reklamace začíná běžet okamžikem příjetí reklamace, o kterém Vás budeme informovat emailem.
- Po stisku tlačítka prosím vyčkejte. Odeslání e-mailu a vytvoření pdf může chvíli trvat.
- Po kliknutí na tlačítko pod formulářem ’potvrdit reklamaci’ Vám vygenerujeme PDF dokument. Vytiskněte jej a doplňte Vaši adresu. Spodní část odstřihněte a nalepte na balík. Zbylou část vložte do balíku k reklamovanému zboží.