Ve výkonu je "díra", skútr jede dobře, ale v cca 40 km/h se akcelerace zpomalí, po překonání 55km/h už zase jede dobře.
Jedná se o klasický problém, kdy válečky mají na sobě otlačenou hranu, takže se neodvalují rovnoměrně, řešení je velmi jednoduché. Většinou je stačí vyměnit.

Někdy už má ale variátor svoje za sebou, zde se to řeší výměnou celého tělesa variátoru. Zde doporučujeme nahradit sériový jinou aftermarketovou značkou (Malossi), zlepší se tím akcelerace a průběh výkonu přenášeného na zadní kolo. Při výměně variátoru zkontroujte i stav řemenic, zvláště u zadní řemenice dochází postupem času k vydření šikmé drážky, které také způsobuje kolísání otáček a časté praskání řemenů.
Problém dále může způsobovat i vyměklá kontrastní pružina, preventivně je dobré vyměnit ji vždy po 1-2 letech provozu. S výběrem Vám samozřejmě rádi pomůžeme.
