Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website


Vespa: odřený bok a lakování

Neškodné sklouznutí po boku Vespy leze do peněz. Protože je karoserie plechová, musí promáčkliny vyřešit klempíř. Skútr je potřeba docela dost odstrojit. Lakuje se vždycky minimálně čtvrtka skútru, kvůli navázání odstínu. Jednu takovou opravu si můžete prohlédnout na fotkách. Promáčklý bok a odřený spodek nevypadá dramaticky, opravy takových poškození jsou ale 20tis plus. Většinou je k tomu taky nová páčka, zrcátko, lišta a pár dalších drobností.  Velmi doporučujeme Vespu osadit padacími rámy,

ČÍST CELÉ

Stržený závit olejové vany skútru

Na servis přijela Vespa GTS 125 IE 3V. Už na první pohled pěkný udržovaný skútr, zákazník si přál servisní prohlídku, pohoda, klasika. Až do chvíle, kdy mechanik povolil výpustný šroub olejové vany a zjistil, že je na ní stržený závit.       Naneštěstí je u tohoto motoru ve výpustném otvoru také sítko a hlavně velmi málo prostoru na přeřezání závitu. Opravná sada na závit tak velkého průměru (28x1) se nevyrábí. Kvůli potřebě čištění sítka nepřipadala v úvahu ani varianta zaslepit "vypoušťák" zá

ČÍST CELÉ